2017. március 18., szombat

Mit is csináljunk egy esős szombaton?

Nagy az izgalom itthon, a megfelelő instrukciók el is hangzottak felénk. "Anya, ne felejts el felöltöztetni engem szépre!", és "Apa, nehogy itthon felejtsd az ajándékot!" Ábel születésnapi bulira készül a közeli játszóházba. Nagyon örül neki, amikor 3-4 hete megkapta a meghívót, még mamának is elmesélte telefonon keresztül. A családfő kíséri, mert ő bárhova megy szívesen, ahogy zokszó nélkül elindul vásárolni a hétvégén már harmadjára is, ha kell, úgy viszi buliba a kisebbik fiát, főleg, hogy ebben a körben ő ismerősebb, mint én. Mivel a legkisebb ugrifülest még nem hagyjuk ott ilyen helyeken, így vele marad végig, és gondolom, jót pletyizik az ovis anyukákkal.
Mi pedig itthon maradunk Ákossal. Már be is harangoztam neki, hogy nagytakarítunk, fent és lent, portörlő ronggyal és ablakmosóval is végigfutunk a porszívó és a felmosó előtt. A levest már felkészítettem, és elegendő bátorságot szedtem össze egy virslis buktához is, ami a pár hónappal ezelőtti csúfos kudarcom után (nem kelt meg a cucc) maga a csoda. Ha most is ki kell dobnom a tésztát, soha többé nem próbálkozom vele.
Addig meg matricáznak együtt, a Sparnak új matricás könyve jelent meg, ami a rejtélyekkel foglalkozik (állatok, épületek, természeti képződmények) - Ákos el is olvassa a kis szövegeket róluk.
Délután szerintem csak úgy eltengünk-lengünk itthon. 
Szép hétvégét mindannyiunknak!

1 megjegyzés:

Lazac írta...

Milyen lett a virslis bukta? Bocsi, hogy ismét megragadtam a lényeget! :)