2017. április 19., szerda

Képekben is

Azt most felejtsük el, hogy a tegnapelőtti éjszaka Ábel aludt (illetve nem aludt) Vukkal, mivel úgy tűnik, hogy amellett, hogy elfáradt a pörgős programtól, meg a torka, feje fájt picit hétfő estére, a Nurofent nem bírja (már a múltkor is volt egy ilyen gyanúnk, többet nem kísérletezünk, ígérem), viszont minden kedvezőtlen előjel és tortás bénáskodás ellenére szuperül sikerült a családos húsvét. Részben spontánul, részben meg tervezetten róttuk az utakat először a belvárosban (hegymászás pipa), majd egy sík vidéken a Skanzenben (sok-sok gyaloglás összevissza pipa). Én pityeregtem is, amikor Ábel hétfőn reggel gyönyörűen elmondta a locsolóversét (szokásos anyai meghatódás is pipa). A családfő küldött nekem képeket, látható, hogy jól elvoltunk:



Kedden délelőtt szinte csak félálomban járkáltam a munkahelyemen, csend is volt, a többiek is kókadtak voltak, a fiúk meg itthon múlatták az időt a családfővel (kuckózás pipa):
A hét rövidke, én ráadásul ma az egy hónapja várt bőrgyógyászaton kezdek, aztán két napig konferencián leszek, amit megszakítok egy fodrászkodással. Mivel beköszöntött az ősz (óh, jaj, mi lesz az új medencénkkel?!), tegnap este előszedtem a vastagabb dzsekiket, még a vastagabb cipőmet kell megtalálnom a már elrakott téli cuccok között.

1 megjegyzés:

Lazac írta...

Jó kis program, jó képek, jó sok pipa! :):):)